divendres, 26 de març del 2010

PASQUA I EL PRIMER CAFÈ PEDAGÒGIC

Benvolguts companys:

Publiquem, avui, al nostre blog, les idees que es van anar teixint durant el 1r Cafè Pedagògic. Va ser una experiència única! Tots els que hi vam participar, vam fer la nostra aportació. Aquest text que pengem al blog és un recull de moltes de les coses que es van comentar durant la tertúlia. Ni de bon tros, recull totes les idees que, aquella tarda, van fluir màgicament.
Camí de la Pasqua, on celebrarem la joia de la Resurrecció, aquest text pren una volada diferent. Per ressuscitar a una nova educació, hem de morir com a actuals educadors. Siguem valents, perquè el que ens espera és una nova educació, plena de sentit i de vida.    

1 comentari:

vicky López ha dit...

M'encanta aquest manifest!! Quina raó que teniu. La història de la María és la que jo em trobo cada día a l'escola, però és l'escola la que fa que jo faci de primera mestre....El problema arriba quan a uns nens de 6è els hi intentes fer pensar per ells i no sàben!!

Però no pararé, crec que encara que estigui cada día tirant de 60 nens ho faré, és un any però potser algún día "el poc" que han après amb mí els hi servirà per pensar!!

espero poder anar llegint més coses com aquestes i poder pensar que això és possible i agafar forçes per seguir tirant dels nens que jo tingui al llarg dels anys!!